MirandaAriana

Direktlänk till inlägg 7 november 2013

Skön Torsdagkväll

Av mirandaariana - 7 november 2013 19:40

 Hejsan!   


Såå himla skönt att inte måste behöva göra någon läxa utan att bara ta det lungt och chilla.   


Som ni annars märker på våra inlägg är det läxor hit och läxot dit och prov, bedömningar och allt möjligt som man måste plugga inför.   Men idag blir det chillkväll! ^^


Förlåt för att jag inte bloggat på några dagar men jag har inte haft tid helt enkelt.. D: Sorry, sorry...


Asså, ja, jag har inte så mycket mer att säga egentligen...



Jag gjorde en bild på pixlr.com förut med en look som jag har mixat ihop. Blev faktiskt väldigt nöjd!   


 

Ps. Fråååga mer frågor. Vi får inte lika mycket frågor nu för tillfället så en uppgift till just dig är att FRÅÅÅGA massvis med frågor till oss!   

Det kan vara från Msp till "This or that-frågor" till helt andra frågor!   








 





 
 
Iza 12

Iza 12

8 november 2013 14:03

Hej!
Jag tycker er blogg är jätte bra. Skulle bli glad om ni gick på min. Har inte så många bloggläsare.

http://mspiza12.bloggplatsen.se

mirandaariana

8 november 2013 14:11

Självklart kan vi gå in på din blogg! :*

 
Iza 12

Iza 12

8 november 2013 14:29

Tack :* Vad ni är snälla!

http://mspiza12.bloggplatsen.se

mirandaariana

8 november 2013 15:15

Hihi ;*

 
Ingen bild

#byizza

8 november 2013 16:57

Hej jag heter #byizza på msp och jag har blivit hackad fler gånger vad ska jag göra ?????

mirandaariana

8 november 2013 18:50

Hackad är ju aldrig kul att bli.. :/ Regestera din e-mail om du inte har det så kan du alltid kolla vad ditt lösenord är om du inte gjort det..Byt också ditt lösenord till något avanserat som är jättesvårt att lista ut. Men om "hackaren" laddat ner ett hackarprogram såfinns det tyvärr inte så mycket att göra! :'( Kanske inte det bästa svaret.. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mirandaariana - 26 juni 2014 20:02


Hej på er!      Okej, det var flera månader sedan. Men som ni vet så bloggar vi ju inte här längre. Det har inte heller blivit av att vi skapat en 'irl-blogg', men det är pågrund av att vi måste göra en headeeer!   Och det är ganska krå...

Av mirandaariana - 20 februari 2014 20:52

Hejsan      Jag vet, det är EVIGHETER sedan vi bloggade..   Vi har helt enkelt tröttnat på denna 'MSP-bloggen'. Eller tröttnat och tröttnat, men vi har ingen lust att blogga om "MSP".     Vi tycker fortfarande det är jättekul att blogga...

Av mirandaariana - 30 december 2013 14:03

Hejsan      Känns som om det var evigheter sedan vi bloggade. Det går i perioder, ibland har man mer lust att blogga.. och ibland mindre. Dagarna vid jul så har vi inte haft lust att blogga eftersom att spendera tiden på annat är då vik...

Av mirandaariana - 22 december 2013 09:23


Hej        Idag är det ju fjärde advent... och bara 2 dagar kvar till julafton   Bara 2 !!       Tyvärr blir det nog ingen vit julafton i år.. Wää, det som är så mysigt med snö..   Lite trist..   Men men.. det får gå utan också. ...

Av mirandaariana - 21 december 2013 20:32

Hejsan      Fööörlåååt för dåligt bloggande de senaste dagarna men ni vet hur det är med det, som som vi har tjatat om det  :/   Nu är det andra dagen på jullovet   Så som jag har längtat efter jullovet.   Det har gått otroligt...

Presentation


Hejhej ^^ Vi är 2 glada tjejer som älskar att blogga. Här får du läsa om MSP, frågor & svar, tips och vad vi gör dagligen. Hoppas du gillar det, kram. På MSP heter vi Miranda013 och Ariana100 om du undrar.

Fråga mig

81 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit Victoria's Secret bodymist?
 Pure Seduction
 Love Spell
 Such A Flirt
 Pure Daydream
 Endless Love
 Midnight Dare
 Strawberries & Champange
 Coconut Passion
 Mango Temptation
 Hello Darling
 Amber Romance
 Aqua Kiss
 Pear Glace
 Sheer Love
 Vanilla Lace
 Simply Breatless
 Forever Pink
 Secret Craving
 True Escape
 Pretty In Pink

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards